2010. január 8., péntek

Kis zöld szatyor



Egész hétvégi és heti nagy hajtásomnak köszönthetően szerencsére elkészült az ajándékba szánt kis zöld szatyor.
Nem vesz igénybe túl sok időt, nagymama koromban nyilván egy nap alatt el fogok tudni készíteni egy ilyet, de most kicsit lassabban haladok. De ez nem panasz, nagyon édes dolog az, hogy az ember lánya napközben - amikor úgy gondolja, hogy a kislánya most amúgy is belemélyedt a meséskönyveibe - előveszi a horgolást, mire A kislány legjobb játéknak a gombolyagot tekinti és nagyokat kacag a "kötélhúzáson". Szóval így lassan haladtam, de elkészült!
Ez már a második darab. Az elsőt kicsit hosszabbra horgoltam, de rájöttem, hogy nem kell annyi, mert a belepakolt cuccok nagyon lehúzzák.
Remélem tetszeni fog az ajándékozottamnak. A következő darabot megtartom. :-)

És még mindig nem jöttem rá, hogy csináljam, hogy ne a bejegyzés elején legyenek a képek, hanem a szövegben, ahol én szeretném. Nnna, az idén még ezt is megtanulom. :-) Hamarabb, mint zoknit kötni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése