2010. január 24., vasárnap

Kígyó

Mindig hideg kezű/lábú voltam. Várandósságom ideje alatt ez megváltozott, de amióta lazult a szimbiózusom gyönyörűszép kislányommal, visszatért a fagyosságom is. Vagy lehet, hogy a kinti erős mínuszok teszik, de nagyon fázik napok óta a lábam. Meg egyébként is mintha mostanság jobban értenék a fizikához, mármint, hogy a meleg levegő felfelé száll. Ergo: hideg a padló. Meguntam a helyzetet és tegnap gyorsan nekiláttam egy huzatfogó kígyónak. Egyben kipróbáltam, hogy tényleg megjavították-e a varrógépet. Szegény már vagy két napja állt a sarokban, de nem volt időm elővenni.
Varrógép jó, kígyó elkészült. Nem akartam félelmeteset, lévén nagyon írtózom tőlük. Nem szerettem volna sikítófrászt kapni, ha az ajtóhoz téved a szemem.
De villás nyelvet azért kapott. Gombot sajna nem találtam ideálisat, csak ezt a nagy bumszlit. Viszont így talán kevésbé ijesztő. :-) Így olyan kis idióta külleme van.
Vindó a neve. Kislányomnak nagyon tetszik. Remélem ő nem fog félni a csúszómászóktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése